Найважливіша Навичка Для Успішних Перемовин - Бізнес англійська Business English Academy | BeEnglish

Найважливіша Навичка Для Успішних Перемовин

Як змусити людину панікувати за 0,5 секунд? Просто скажіть: “Завтра у нас важлива зустріч, говориш в основному ти. Вона, до речі, англійською буде”. Одразу почнеться: стрес, паніка, масова атака всіляких спел-череків та підручників у пошуках гарних слів. Але чи це найважливіше?

Згідно з безліччю досліджень та особистим досвідом, якість проведених іноземною мовою перемовин не залежить від ідеального знання усіх форм Passive voice та переліку з 85 синонімів до слова “magnificent”.

Якщо Ви бажаєте досягти успіху у цій сфері, ось Вам одна порада. Готові?

IMPROVE YOUR LISTENING SKILLS!

Це ніяк не пов’язано із завданнями, в яких спочатку людина з ідеально поставленою промовою начитує текст, а після Вам потрібно “decide whether the following statements are TRUE or FALSE”. Це ми вже проходили.

Зараз мова йде про уміння не лише чути, але й слухати, читати між рядків, розуміти свого співрозмовника не просто на рівні “я почув знайоме слово і дуже цьому радий”.

IMPROVE YOUR LISTENING SKILLS

У своїй книзі “Сім навичок високоефективних людей” письменник Стівен Кові відмітив, що ми з Вами “слухаємо” один одного на 4 (!) різних рівнях:

  • 1 рівень – “Ігнорування”; Ви взагалі не слухаєте людину
  • 2 рівень – “Удаваність”; похитування головою у бік співрозмовника та підтакування “Ну-ну, ага, так”
  • 3 рівень – “Частковий”; приділяєте належну увагу тільки деяким частинам розмови
  • 4 рівень – “Зосередженість”; уважність до деталей у вигляді окремих слів та виразів
  • Але є й додатковий 5 рівень, the ultimate one. Його можна назвати “Повним Зануренням”. Автор стверджує, що уміння слухати на такому рівні дозволяє людині “відчути” точку зору співрозмовника!

Про таке ні в одному підручнику не напишуть, згодні?

Що ж треба зробити, щоб отримати чорний пояс “почути та зрозуміти”?:

  • за декілька днів до майбутньої зустрічі обдумайте можливі варіанти того, що відбувається з точки зору “What would I say/think/feel/do, if I were sitting on the other side of the table”?;
  • під час перемовин, слухайте не лише слова, але й саму мову, інтонацію, звертайте увагу на жести та мову тіла. Подумайте, що рухає співрозмовником та мотивує його пропонувати саме такі умови;
  • після цієї події, переосмислите все ще раз з додаванням свіжої інформації.

На захист усіх підручників можна сказати: так, красива та грамотна мова це один з головних елементів Вашого іміджу та статусу, як представника компанії. Але, погодьтесь, ці плюси відійдуть на другий план, якщо, думаючи про те, як краще побудувати наступну фразу, Ви забудете, що хвилину тому говорила інша людина.