Текстовий контент має безпосередній вплив на людей. Якщо Ви бажаєте закликати як можна більшу кількість відвідувачів та підвищувати об’єм продажів, то необхідно користуватись 9ма так званими заповідями копірайтингу.
1. Закликайте до дії
Якщо текст невиразний або загубився серед інших елементів сторінки – попрощайтесь зі своїми відвідувачами. Один з найважливіших чинників маркетингу полягає у тому, що заклик до дії (CTA, Call to Action) має бути зрозумілим, виразним та помітним. Багато веб-маркетологів не бажають “давити” на цільову аудиторію й не надають особливого значення CTA- елементу – це стратегічна помилка.
2. Демонструйте вигоди пропозиції
Усі ми схожі в одному – кожен бажає знати, які вигоди отримає від пропозиції, та чи буде це Ваша пропозиція або конкурента? Звичайно, це звучить егоїстично, але подивимось правді у вічі – якщо користувачі нічого не отримують, то просто залишать ресурс. Щоб утримати потенційного клієнта, не треба закидати цільову сторінку рекламними оголошеннями – досить буде розробити коротке, але чіпке речення, що підігріває інтерес користувача.
Використайте зрозумілі та прості формулювання, що не вимагають багато часу на їх читання та розуміння.
3. Звертайтесь в другій особі
Це один з ключових чинників, що впливають на конверсію landing page. Не варто говорити відвідувачам, що Ви зробили або що Ви знаєте. Користувачі мають знати про те, що вони дізнаються або що вони можуть зробити. Звернення в другій особі не лише сприяє налагодженню зв’язку відвідувача з Вашим бізнесом, але й дозволяє йому уявити себе у ролі Вашого клієнта. Використання комбінованого “Я та Ми”- це звернення затьмарює усі вигоди зробленої пропозиції, оскільки абсолютно не ясно, хто зрештою опиниться у плюсі.
4. Використайте повторення
Замість того, щоб засмічувати свій лендінг безглуздим текстом, краще використати повторення. Така тактика сприятиме формуванню обізнаності користувача. Звичайно, не варто повторювати одно і те ж у кожному реченні. Досить кілька разів використати один і той же елемент – наприклад, кнопку заклику до дії.
5. Покажіть продукт, а не опишіть його
Навіть якщо Ви визнаний усіма автор та продаєте власний рукопис на Озоні або Амазоне, головна мета лендінгу залишається – конвертувати трафік та продати оффер, а не розповісти про нього. Опис продукту має бути інформативним, але водночас лаконічним.