Настала осінь і, відповідно, Business English Academy у все зброї готова зустріти новий учбовий сезон.
Ми представляємо розширену програму по вивченню англійської мови і підготували нові тренінги по діловій англійській мові.
В першу чергу ми розповімо про нашу базову систему курсів:
- Курс General English – 2800 грн / 8 занять: курс спрямований на освоєння загального курсу англійської мови, ідеально підійде людям, бажаючим вивчати мову, а також “віковим групам”, що бажають відкривати перед собою нові горизонти. Саме цей курс дозволить вивчати англійську мову в режимі “інтенсив”
- Курс Business English – 2900 грн / 8 занять: курс розрахований на активне вивчення ділової мови в сфері бізнес спілкування і листування. Цей курс ми рекомендуємо компаніям, які стоять перед вибором корпоративного навчання. Курс ділової англійської підійде як початківцям, так і просунутим фахівцям.
- Курсы English for IT, English for Hrs, English for Financial Specialist, English for Law Workers, English for Logistic Specialists, курси вже спеціально розроблені під вузьконаправлені запити. Використовуючи спеціалізовану літературу, програма курсу допоможе вам легко орієнтуватися у вашій спеціалізації англійською мовою.
Окрім наших, вже перевірених часом і задоволеними клієнтами, мовних програм, ми підготували багато цікавих тренінгів, про які поступово розповідатимемо.
Першим на порядку денному стоїть тренінг Effective Business Communication.
Цей тренінг вже вдалося випробувати компанії Exadel. Спеціально для хлопців та дівчат програма курсу була розширена до 12 годин. Особливістю цього кейса було ще те, що частина працівників була присутньою на тренінгу віддалено. Але, як ми знаємо, сучасні технології і викладацька майстерність, здатні на багато що.
Нашим викладачем, Світланою Макгилливрей, був складений план тренінгу, який освітлював наступні пункти:
- Business communication at my work: Where am I? My strengths and weaknesses.
- Business writing (formal/neutral/informal; email basics; specific language focus; personal and specific emails): Where to start? What style to use? Why? How to write?
- “Small Talk” and “Making Suggestions” as a business skill: Do it professionally!
- Meetings (types of meeting and its procedures; receiving visitors and making сcontacts; virtual meeting participation): Meeting participation with confidence.
- The main cultural considerations in business.
- Practical application and building your personal portfolio.
Ключові навички, які прокачувалися під час тренінгу:
- making appointment by phone;
- taking notes;
- making requests and suggestions;
- present an argument;
- dealing with problems and negotiation skills.
За 12 годин наполегливої роботи слухачі також працювали старанно над практикою, яка включала:
- a Skype conversation with an English speaker,
- 2 videos,
- 3 types of letters,
- a 5 minute-presentation.
Але на цьому ми не зупиняємося і будемо раді розповідати про наші нововведення надалі.