How To Create A Pitch Deck In English For Investors - Бізнес англійська Business English Academy | BeEnglish

How To Create A Pitch Deck In English For Investors

Як часто Ви намагаєтеся “продати” ідею або продукт, але нічого не виходить? Знаєте чому? Відповідь одна – Ви не вмієте пітчити. Якщо цей термін вам незрозумілий або ні про що не говорить, то обов’язково дочитайте до кінця. У цій статті ми розповімо, як правильний пітчинг ідей допоможе вам переконувати інвесторів і не лише, а також поділимося необхідним vocabulary, щоб робити це англійською.

PITCH DECK – ЩО ЦЕ ТАКЕ І КОМУ ВІН ПОТРІБНИЙ?
ВСЕ, ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПРО ELEVATOR PITCH
10 КОРИСНИХ СЛІВ TO MAKE A PITCH DECK
5 WORDS TO AVOID WHILE MAKING A STARTUP PITCH DECK
PITCH DECK EXAMPLES IN ENGLISH

Pitch Deck – що це таке і кому він потрібний?

Дієслово to pitch спочатку використовувалося у бейсболі і переводиться як запропонуватикидати або подавати. І хоч вираження pitch deck неможливо “нормально” перекласти на українську, так називається усна презентація перед інвесторами (Pitch Deck for investors), яка є інструментом для привертання уваги, інвестицій і фінансування. Іноді пітч дек може бути виконаний у вигляді презентації в Power Point, яку у вас може попросити інвестор, перш ніж запросити Вас на особисту зустріч. Sales pitch deck structure:

  • Stellar Cover Slide
  • Value Proposition
  • Powerful Story
  • Enticing Solutions
  • Proofs
  • Clear Call-to-Action.

Все, що треба знати про Elevator Pitch

Уявіть, що Ви опинилися в ліфті з ідеальним інвестором і у вас є якихось 30, може 40 секунд для знайомства. Elevator pitch – це і є коротка, часто обмежена за часом презентація продукту або ідеї з метою зацікавити і притягнути увагу слухача. Часто такий вид пітчинга використовується для стартапов, наприклад на конференції. Готуючись до такої презентації відповідайте на такі питання: Хто Ви? Чим Ви займаєтеся? Які ваші цілі? Хто ваш потенційний покупець? У чому запит вашого покупця? Для підготовки Ви також можете дотримуватися правила “5W”.

Коли йдеться про elevator pitch, враховуйте, що ваша презентація має бути:

  • Clear – чіткою, зрозумілою
  • Conceptual – концептуальною
  • Concise – лаконічною
  • Concrete – конкретною
  • Consistent – послідовною
  • Conversational – розмовною
  • Credible – достоверной, убедительной
  • Customized – індивідуальною, такою, що персоналізується

10 корисних слів to make a Pitch Deck

Щоб викликати потрібні, позитивні емоції і створити про себе правильне враження, make your pitch deck використовуйте наступні слова:

  • Advantage: Our product has [characteristics] which gives you a huge advantage over [other product or company].
  • Amazing: Check out this amazing feature!
  • Avoid: Avoid [problems] when you use our product.
  • Brief: Here is a brief summary of the benefits of the product.
  • Easy: It’s very easy to use!
  • First: You will be the first to experience our product.
  • Fix: Let me show you how this product will fix your problem.
  • Instant: Buy now and get instant results.
  • Save: Save 1 hour every day when using our product.
  • Unique: This product is unique in its [unique features].

5 Words to avoid while making a startup Pitch Deck

Слова, які використовуються в pitch deck for investors, роблять вирішальний вплив на потенційних клієнтів і інвесторів. У цій ситуації, звичайно, не хочеться сказати нічого зайвого або відлякуючого. Тому переконайтеся, що у вашій презентації НЕ є присутніми вирази зі списку нижче:

Are you the Main Decision Maker?

Цей запит має право на існування, проте не в такій формі. Тому що деяким він може здатися неповажним. Якщо Вам все ж важливо знати хто прийматиме рішення і хочете розмовляти саме з ним, то формулюйте питання таким чином – Who is part of the decision-making process?

We will save you time, money, will reduce costs and increase revenue.

Це заїжджена фраза, якою зараз вже нікого не здивувати. А доки вимовлятимете – остаточно втратите увагу і інтерес до себе. Якщо ваша мета виділити особливості і переваги продукту, то треба бути унікальним і знати конкретні потреби своєї цільової аудиторії і клієнта.

You have never seen anything like this!

А що, якщо Ви помиляєтеся? В цьому випадку можна відразу пакувати речі, адже інвестор вами точно більше не зацікавиться. Краще уникати таких припущень, як і будь-яких припущень в принципі.

I am not here to make money.

І ось Ви вже збрехали. Навряд чи хтось в це повірить, а ось довіру до себе Ви точно підірвете. Воно вам потрібно?

Can I offer you some advice?

Ризиковане питання, яке може запросто backfire (вийти боком). Таке питання може прозвучати неначе Ви краще за усіх знаєте. А що, якщо людина дасть негативну відповідь? Тоді Ви як мінімум виглядатимете безглуздо. Не саме краще амплуа, щоб когось в чомусь переконати.

Pitch Deck examples in English

Для наочності, а також щоб було простіше зрозуміти, як виглядає пітч дек на англійській мові, нижче Ви знайдете декілька прикладів коротких startup Pitch Deck presentations, які були представлені на Salesforce Conference.