На сьогоднішній день ми все частіше стикаємося з потребою вивчення англійської мови. Уміння спілкуватися з начальством, колегами, співробітниками ‒ важливий аспект, незалежно в якій галузі і в якій міжнародній компанії Ви працюєте. У 21 столітті працедавці повинні знати як краще організувати communication skills in the workplace.
За допомогою наших порад і корпоративних курсів англійської мови, Ви зможете improve your english communication skills, досягти просування по кар’єрних сходах і добитися успіху.
Рекомендації для Спілкування в мультиязичному середовищі
Рекомендації для Спілкування в мультиязичному середовищі
- Спілкуйтеся виключно на English з іноземцями
Не дивлячись на те, чи говорить іноземець хоч трохи на українській мові або ж він всього один на зустрічі ‒ спілкування ведеться тільки англійською мовою. Виходячи з цього, у співробітників має бути досить хороший рівень мови і це легко перевірити тестом на визначення рівня знання англійської. Дотримуйтеся правила, щоб усім людям було комфортно в процесі і не було незручних ситуацій.
- Засвойте культурні особливості клиєнтів
Усі знають, що відмінності між культурами колосальне. Ви можете спілкуватися з клієнтами різних національностей на англійській, але правила поведінки краще вивчити, оскільки звичні дії для нас, можуть образити людей іншої нації.
- Слухайте
Уміння слухати ‒ кращий засіб навчитися спілкуватися. Нікому не подобається спілкуватися з людиною, яка постійно поспішає викласти свою інформацію і швидше закінчити розмову, не вислухавши споживача. Ставте питання, будьте залучені в розмову.
- Жестикуляція
Мова нашого тіла, зоровий контакт і жестикуляція ‒ допоможуть добитися нам успіху, завоювати повагу і добитися результату в communication skills in english. Ці аспекти продемонструють людині, що Ви зацікавлені і зосереджені на розмові.
- Простота і лаконічність
Спробуйте передати свій message невеликою кількістю слів. Не говоріть надто багато і навпаки, не треба примушувати людину витягати з Вас по слову. Говоріть про свої наміри, бажання прямо і чітко, без натяків, не дивлячись на те, який спосіб спілкування Ви обрали. Із-за базікання ні про що, людина або відключить Вас, або не зрозуміє основну мету.
- Виберіть відповідне середовище
Дуже важливо аналізувати ситуації для вибору форми спілкування. Якщо ж це звільнення, зміна заробітної плати ‒ піднесіть цю інформацію особисто. Якщо Ви хочете передати інформацію зайнятій людині, то краще відправте email поштою і для правильного написання листа Вам допоможуть наші бізнес тренінги англійською мовою. Люди оцінять ваше занепокоєння про їх час.