Успішне Бізнес Інтерв’ю з Клієнтом На Англійській Мові - Бізнес англійська Business English Academy | BeEnglish

Успішне Бізнес Інтерв’ю з Клієнтом На Англійській Мові

У чому запорука успішної комунікації? У взаєморозумінні і усвідомленні того, що ви з людиною are on the same page. Безглуздо вважати, що у сучасному світі залишилися люди, яким не потрібні прокачані комунікативні навички. Фахівці з усіх областей, наймані співробітники і фрілансери – усім в роботі доводиться мати справу з клієнтами. І зараз вже мало просто (чи прекрасно) мати високі професійні якості. Вам доведеться стати істинним профі ведення перемовин і спілкування з клієнтами для їх залучення і отримання замовлень. Знання англійської, звичайно, і тут грають не останню роль. Йдеться не лише про можливість працювати на міжнародному ринку, але і шанс вчитися у кращих, передових, а значить англомовних фахівців. Тому далі ми розповімо про те, що допоможе вам підготуватися до інтерв’ю з клієнтом англійською і зробити перший крок у бік успішних перемовин.

COMMON ENGLISH EXPRESSIONS TO USE WHEN TALKING TO A CLIENT
5  ПРАВИЛ ДІЛОВОГО ІНТЕРВ’Ю НА АНГЛІЙСЬКІЙ
ПРИЧИНИ ПРОВАЛУ НА БІЗНЕС ІНТЕРВ’Ю

Common English expressions to use when talking to a client

Щоб побудувати діалог з клієнтом важливо заздалегідь підготуватися до зустрічі і скласти список питань, які плануєте задати. Таким чином, у вас буде не лише “план” дій, але і зведете до мінімуму страх забути якесь слово або вираз. Для вашої зручності, нижче ми зібрали найкорисніші слова і вирази для підготовки до інтерв’ю англійською мовою з клієнтом.

To plan your discussion:

  • At first, let’s check/verify […].
  • Now, we can set up [other processes].
  • After that, our best solutions is if we [proceed in this way].

To express one’s attitude:

  • I honestly think […].
  • [I] will give it some thought.
  • Bear in mind that [there are often delays during bad weather].
  • I’ve got a rough idea.
  • Ok, this is actually a viable option.
  • I’m not sure how to approach this problem. Let’s do it step-by-step.

Useful business English verbs for a meeting with a client:

  • Maintain quality
  • Promote the interests
  • Satisfy the demands of the target market
  • Reach the target audience
  • Engage with [customers]
  • Stimulate growth
  • To have unique selling points
  • Go into production
  • Set clear objectives
  • Explore different ways
  • Break the task down into stages
  • Produce the results
  • Drew a comparison between
  • Bring up/change the subject
  • Confront the issue

To ask for questions:

  • Do you have any comments?
  • Feel free to interrupt/stop me when you have a question.
  • If you have any questions, don’t hesitate to ask.
  • Does this answer your question?
  • I hope this explains the situation for you.

5 правил ділового інтерв’ю на англійській

Чи задавалися ви коли-небудь питанням ‘How to interview clients in English?’. Для максимального результату пропонуємо вам скористатися правилом “4w” і звернути увагу на питання для інтерв’ю англійською мовою, які допоможуть побудувати конструктивний діалог з клієнтом:

Також, при першому знайомстві з клієнтом і його запитом задавайте якомога більше open-ended interview questions, як в прикладах вище. Тобто, ті питання, на які клієнт не може відповісти просто “yes” or “no”. Уважно слухайте, записуйте відповіді на питання і намагайтеся зловити максимум інформації. Ще декілька порад про те, як підготуватися до першої зустрічі з клієнтом, ви знайдете у відео нижче. Watch, learn and enjoy!

https://youtu.be/jjJAUE6bgjU

А тепер час поділитися з вами декількома додатковими ефективними interview tips in English, які допоможуть викликати прихильність до себе клієнта і залишити приємне враження. Постарайтеся не забувати про них, коли спілкуєтесь з клієнтами.

Tip 1. Be nice, positive and always smile. Погодьтеся, що спілкуватися з позитивною і усмішливою людиною завжди набагато приємніше. Здавалося б, така дрібниця, але ефект моментальний.

Tip 2. Don’t forget about small talks. Іноземці просто обожнюють to have a small talk before you get down to business. При правильному використанні це відмінний інструмент щоб викликати прихильність до себе, краще впізнати свого клієнта і знайти з ним точки зіткнення. Орієнтуватися доведеться на місці, але ось декілька ідей for your small talk:

  • Common experiences and interests;
  • Hometown;
  • Place where their business is located;
  • University or college. У Америці дуже люблять поговорити про університети і завжди тепло зустрічають людину з того ж університету. Вища освіта – привід для гордості і згадування.

Щоб вдало завести small talk будьте уважні до дрібниць: одяг, девайси, фотографії і так далі.

Tip 3. Do not demand, but rather ask. Не бути вимогливим англійською, означає бути ввічливим. Що особливо актуально у даному контексті. На практиці ж, це означає не використати наказовий спосіб.

❌ Send me the file, ASAP.

 Could you send me the file, please?

 Would you mind sending me the file?

Tip 4. Be an active listener. Що це означає? Все просто – реагуйте на слова співрозмовника, коли він говорить. Це може бути кивок головою, посмішка, легкий сміх якщо жартують і так далі. Можна використати такі вираження як:

– Oh really?

– That’s very interesting/intriguing etc.

– Tell me more!

– Oh, I see./ I understand.

– Go on.

Головне не сидіти з нерухомим і байдужим обличчям.

Tip 5. Don’t speak monotonously. Коли інтонація така ж “байдужа”, як і обличчя – це жахливо нудно. Не дайте клієнтові заснути прямо у вас на зустрічі. А щоб йому було цікавіше і легше сприймати інформацію, то обов’язково робіть голосові акценти, міняйте інтонацію, робіть паузи. І усім буде добре!

Причини провалу на бізнес інтерв’ю

Отже, підемо від зворотного. Що ж ви можете зробити не так і тим самим провалити перемовини з клієнтом:

Причина №1. Ви ставили не ті питання. Не потрапляйте в пастку помилки “я краще знаю, як треба це робити” і тим самим замість того, щоб запитувати про потреби клієнта, ви висловлюєте свою думку. І ось ви вже виконали частину роботи і в шоці від того, що клієнтові не подобається, як ви реалізуєте його запит. Цієї помилки особливо часто припускається фрилансерами вважаючи, що продаж себе і своїх послуг як і раніше триває. Проте, на цьому етапі фраза “I know just what it should look like”! вам не згодиться. При першій зустрічі так і скажіть клієнтові:

“In order to understand your needs, I am going to ask you some questions. They may seem obvious to you, but they are very important so that it would be possible for me to become part of your team.”

Ось ще декілька useful interview questions in English, щоб трохи краще впізнати свого клієнта і зрозуміти його очікування:

  • For you, what would be the best result of this project?
  • What do you expect from [this project]?
  • How does [this project] fit in with the other goals of [your company]?
  • Which of these samples are most appealing to you?
  • Are you looking for some new vision or prefer to stay consistent with the current state of affairs?
  • Who will be my contact person?

Причина №2. Ви говорите на різних мовах. Безумовно йдеться не про різницю між англійською і українською, а про відсутність взаєморозуміння. Представляючи перші результати і ідеї, не забувайте промовляти і обґрунтовувати свої рішення і пропозиції. Також не забувайте про те, що не усім може бути зрозуміла профільна термінологія. Не соромтеся пояснити, що саме ви маєте на увазі, або яку конкретно роботу і об’єм треба буде виконати на тому або іншому етапі. Зробити це на англійській можна використовуючи вирази нижче.

Щоб сконцентрувати увагу клієнта на певному моменті:

  • I should probably emphasize that […].
  • The significance of this […] is in […].
  • I would like to draw your attention to this point.
  • It’s important because […].
  • Another significant point is that […].
  • Let’s not forget that […].

Якщо потрібно щось пояснити або перефразувати:

  • So, what I am traying to say is […].
  • To put it in a simpler way/simply.
  • What I mean to say is […].
  • In other words, […].

Окрім цих виразів ви також можете користуватися лексикою для презентації і публічних виступів на англійській. Там ви знайдете усі необхідні вирази для вступу, to introduce yourself, укладення, логічного викладу думок і т. д. під час бізнес інтерв’ю на англійській з клієнтом.

Причина №3. неправильно вибраний засіб комунікації. Де ми тільки не проводимо переговори: імейл, чати на біржах фрілансерів, Скайп, Zoom і так далі. Іноді особливо важливо на кожному етапі роботи з клієнтом вибирати правильний засіб комунікації, де і як проходитиме ваше спілкування. Для першої зустрічі краще підійде відео-дзвінок в Skype або Zoom, щоб встановити контакт. А ось для обговорення умов роботи безпечніше використати email. Але не покладайтеся занадто на імейл для обговорення перших драфтів, а краще запропонуйте особисту зустріч або созвін. Особливо якщо рішення за вашим проектом приймає не один,  а кілька чоловік. Таким чином ви знатимете напевно чи прийшли ви до розуміння, і зможете уникнути неприємних сюрпризів надалі. Сподіваємося, що ви не забули правила ділового листування, а також які абревіатури використовуються в імейл. Good luck at your meetings!

Також рекомендуємо переглянути наші мікро-онлайн курси про те, як провести технічне інтерв’ю з клієнтом на англійській мові: